Mis asi on Bringpacki Balti Jaama Turu pilootprojekt?
Aprillis 2021 müüvad Balti Jaama Turul tegutsevad 5 toidukohta ühte oma populaarset toodet Bringpacki korduskasutatavas toidukarbis. Ostjad saavad pakendi tagastada Balti Jaama Turu peasissepääsu juurde paigaldatud Bringpacki korjeautomaati. Bringpack korjab tagastatud pakendid kokku, peseb puhtaks ning saadab uuele ringile.
Kui piloot õnnestub, on Bringpack rõõmuga valmis pakkuma teenust üle kogu Eesti!

Millised restoranid piloodis osalevad?


NB! Neli toidukohta alustavad ametlikult 06. aprillil, Biomarket ühineb piloodiga esimesel võimalusel.

Kes ehitas Bringpacki korjeautomaadi?
Bringpacki korjeautomaadi ehitas Eesti oma iduettevõte Cuploop.


Kui kaua piloot kestab?

31. märtsi pärastlõunast kuni 30. aprillini.

Kui palju Bringpacki pakend maksab?
Pakendi kasutamise eest küsime pesutasu. 

Kui suur on deposiit?
Tagatisraha on 2€. Tagatisraha saab klient pakendit tagastades täies ulatuses tagasi.

Kas ma pean karbi enne tagastamist puhtaks pesema?
Ei. Tee karp toidust tühjaks, aga ära pese. Meie peseme.
Kui võtsid karbi koju kaasa ja korjeautomaadi juurde täna-homme ei lähe, aga koduse puhtuse nimel soovid selle ära pesta, siis tohib seda panna nõudepesumasinasse koos teiste nõudega. Pooltühja nõudpesumasinat meie tööle ei pane, soovitame sul ka seda vältida.

Kes ja kus karpe pestakse?
Pilootprojekti ajal peseb Bringpacki toidukarpe Carmen Cateringist välja kasvanud ettevõte Green Cup.

Mis aja jooksul ma pean pakendi tagastama?
Pakendi võiks tagastada esimesel võimalusel. Mida kiiremini pakend ringleb, seda vähem peab pakendeid ringluses olema, seda vähem peab neid tootma.

Kuidas käib karbi tagastamine automaati?
Automaadile paigaldame juhised. Aga üldiselt on see päris selline üks-kaks-kolm protseduur:

1 SISESTA PAKEND(ID) LUUKI, SULE LUUK
2 VAJUTA EKRAANIL “SKÄNNI”
3 AUTOMAAT TAGASTAB DEPOSIIDI VIIPEMAKSEGA SINU
PANGAKONTOLE VÕI TELEFONI (APPLE PAY, GOOGLE PAY)

Kas tagatisraha saab lunastada iga pangakaardiga?
Ei. Et tagastus toimiks võimalikult kiiresti, võimaldame vaid viipemakseid. Kui avastad, et sinu pangakaardil puudub viipemakse funktsioon, aga oled juba pakendid automaati sisestanud, helista abi saamiseks meie infotelefonil 5835 9565.

Millal raha minu kontole laekub?
Raha laekub sinu kontole järgmisel päeval.

 Mis eesmärki pilootprojekti kannab?
Pilootprojektil on 3 peamist eesmärki:
1. Testida, kas ja kuidas korjeautomaat töötab - mida jätta, mida muuta.
2. Testida korduskasutatava karbi ning selle külge paigaldatavate vidinate vastupidavust ja karbi kasutusmugavust.
3. Testida inimeste valmisolekut teenust kasutada ning selle eest tasu maksta.

Kes piloodi õnnestumise eest vastutab?
See on Bringpacki esimene töötaja Teele Jänes. Tema vastutab. Kui teil on küsimusi, helistage Teele numbril 5835 9565 või kirjuta aadressil info@bringpack.ee.